pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Vardag

Kategori: Allmänt

'****OBS! De är något fel på blogg.se för mig radmellanrum fungerer inte, hoppas på överseende***** Det har inte hänt så mycket här de senaste dagarna förutom att jag fortsatt med röj i trädgården och hämtat hem hästtransporten igår. De tog sin tid eftersom de hade fått vänta ett tag på skivan/baklämmen som nu är utbytt. Och den blev så fin så. Passade även på att byta till sommardäck på den när jag kom hem så någon ridning hanns inte med igår. Men shit vad muttrar/bultar kan sitta! Jag slet som jag vet inte vad med dem men alla utom två fixade jag. Så dem fick pappa slå loss åt mig! Men nu är de bara bilens sommardäck kvar men de ska köpas nya och krängas om så de ska in imorgon så bara bilens däck blir klara och skiftade sen kan vi ut och åka jag och Åsa igen.
Min röra ;-) Men de blev klart och jag var nöjd! Men idag hann jag med och rida både Åsa och Moa varsin liten tur och som vanligt MÅSTE Åsa rulla sig efter!
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: