pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Något för dig?

Kategori: Agility

Kanske något för dig? Men inte för mig :-) Idag var jag och Caktus med på en Horse and Hound-uppvisning på Töreboda Hästklubbs invigning utav deras nya uteridbana. Och de gick som planerat utan misstag och i full fart så mitt och Caktus lag kom på en andra plats utav 4st och fick en jättefin stor blå rosett!
 

 
Och efter invigningen åkte jag snabbt till ICA för att handla hem ett kaffepaket eftersom det visst var slut hemma....  Och där sprang jag på den nya smaken av Loka pepparkaka jag får väl erkänna att de inte ens lät gott men dum som jag är :-P Så var jag bara tvungen att köpa för att testa. Nyheter och jag det är något speciellt men jag kan inte rå för det!
 
Och min känsla var rätt, den luktade massa pepparkaka och smakade något åt de hållet men oavsett om smaken var bra i liknelse med pepparkaka så känns det helt fel att dricka de. Alltså inget vidare god, pepparkaka ska ätas inte drickas!
 
Hoppla!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: