pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Doggy feelgood, mums!

Kategori: Allmänt

Har ni sett Doggys nyhet Doggy feelgood? finns bland annat att köpa på Netto, mina hundar fullkomligt älskar dem! Det ser ut som flingor och de är mjuka och spröda och finns i 6st olika smaker. Caktus och Elliott har fått testa Skogsbär och Vanilj än så länge och som sagt helt klart deras nya favvogodis och som extra plus är nog att påsen prasslar precis som en chipspåse och de lär sig hundarna snabbt och rusar till mig så fort de hör de. ( Alla smaker ser ni om ni klickar på länken ovan)
 
 
 
 
bildkälla doggy.se
 
Hoppla!
 
 
 
 

Kommentarer

  • Madde säger:

    Svarar väl också här då;) Min hoppsadel heter Lippo Fazzino. Den kostade 13900 kr ny men har sett att det finns begagnade ute för runt 6-7000. Det är dyrt men jag tycker den är värd varenda krona. Jag som alltid brukar glida runt så gör inte det i den här. Dessutom är den mjuk att sitta i:)

    2013-11-01 | 12:05:46
    Bloggadress: http://nytorpsjazz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: