pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Glögg med delicatoboll

Kategori: Allmänt

Nu har jag testat den nya Saturnus glöggen med smak av delicatoboll, vilken smak egentligen. Hur kommer man på idèn liksom? Ja ja uppenbarligen fungerar det ju att sälja för jag har redan köpt en flaska och många fler kommer säkert att köpa den.
Men den var lite för söt i smaken för min del men visst den gick att dricka men sen om den smakade Delicatoboll de vet jag inte om ja tyckte. Skulle jag få göra blindtest så skulle jag inte ha gissat på de i alla fall :-) möjligen att jag skulle ha gissat på pepparkaka. Men jag läste en recension i en tidning om den och där tyckte de absolut att den smakade just delicatoboll så de kan även vara mina smaklökar som missbedömer lite.
 
 
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: