pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Hej!

Kategori: Allmänt

Nu var det väldigt längesedan jag var inne här och kikade överhuvudtaget. Och det har sina anledningar men känner att jag vill hålla det privat men de som känner mig väl vet nog. En sak är att min älskade mormor lämnade jordelivet i torsdags.
 
Men alla djuren är friska nu i skrivade stund dock har Moa haft en släng av kolik sen jag var inne här och skrev sist.
 
Tävlade med Caktus i Vänersborg i söndags med en 10plats av 31st med 5fel som var MITT fel! Han tog alla 6st kontaktfälten men så genade jag för mycket till slalom och då missade han ingången så det blev en vägran. Och i andra loppet tog Caktus en tunnel för mycket vet inte om det var mitt fel eller bara att han kände sig väldigt lockad att ta den men så är det. Så nu har jag ingen mer inplanerad tävling för tillfället förutom Hundlöpet i Göteborg den 26maj.
 
Skrivit mitt SRY prov så nu ska jag bara vänta på det slutgiltiga resultatet.
 
Slutar detta inlägg med att lägga in en gammal bild på mig och Caktus så hoppas vi att jag återkommer här snart!
 
 
Hoppla!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: