pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Flora

Kategori: Allmänt

Igår var det dags för Åsa att få en vilodag så jag valde att rida lite seriösare på Flora. Eller jag planerade det men insåg efter en stund i hagen att hon lagt till med lite olater på senare år ;-) 23år och skjuter rygg som en unghäst i galoppen! Alltså någon slags skruvbock som är Floras specialitè, men jag satt kvar. Och så fort vi vände uppåt mot öppningen i hagen så ökade hon tempot. Så något seriöst ridpass blev det knappast men vi traskade runt där i hagen en stund i alla fall. Och jag tror att Flora hade kul och här kommer ett foto på damen taget igår.
 
 
Och idag hade vi möte efter jobbet i TVÅ timmar! Men vi fick med oss varsinn porslinsmugg hem som var riktigt tuff i alla fall.
 
Så Åsa fick en korttur på 5km och jag och Caktus sprang våran intervall igen och denna gång blev det samma sträcka exakt 7,55km men på 44min istället för 46min som sist!
 
Så det var den dagen i stort sett börjar kl 5.15 imorgon så det blir väl snart sängdags för tant!
 
Hoppla!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: