pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Beslutsångest!

Kategori: Allmänt

Hmm jag har lite beslutsångest, fick ett mejl ifrån Mountain horse idag att mina vinststövlar (http://www.mountainhorse.se/eshop/vaar-2013/category425/ridstoevlar/article2694.aspx)  dröjer till runt vecka 21 pga av försenad leverans till Sverige. Så jag har fått alternativet att även välja en annan valfri stövel ur Mountain Horse sortiment om jag inte vill vänta.
 
Så mina tankar går så här
De har andra snygga stövlar också men jag har inte betalt för de jag vunnit och jag sitter inte i sjön utan dem. Och det är den dyraste stöveln i Mountain Horse sortiment jag vunnit. Så då får jag byta till en "billigare" av de dyra;-) men få den snabbare. Men har samtidigt chans att få extra smala och höga men det skulle jag först vilja testa ett par så att de inte blir för höga då det finns som en risk.
Samtidigt som den jag vunnit är lite speciell och väldigt snygg och annorlunda och jag misstänker att inte var och varannan person kommer komma med dem.
 
Så det lutar nog åt att vänta men jag ska tänka på det under natten.
 
Hoppla!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: