pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Alla möjligt!

Kategori: Allmänt

Veckorna går fort ibland, i ondsags påbörjade jag en SRY utbilning på jobbet vilket innebär att 6st onsdagar framåt har jag sovmorgon och endast 1mil till jobbet istället för 3mil de dagarna då vi är på huvudkontoret kl 8-16 :-) Visst det kommer vara ett slutprov på 100 frågor men för mig känns detta rätt så skönt ändå får jag väl erkänna.
 
Idag när vädret var så fint passade jag på att ta en längre tur med Åsa och enligt mobilens gps blev turen:
Elin Kängström completed a 12.6 km riding activity in 1h 38m 41s with runtastic.com.
 
 
     
 
     
 
 
 
Sen idag när jag handlade mat hittade jag nagellack för 9.90kr/st och det fanns massor utav färger så jag passade på att inhandla tre stycken. Nu kanske inte kvalitén är den bästa. Men för min del så flagar även en dyrt nagellack fort så dessa tre färger blev det:
 
 
Och såhär blev de på ihop med Isadoras graffitti nagellack
 
 
Och när jag ändå visar lite bilder i morse var det kallt! Obs!!! klockan i bilen går en timme fel så den var endast 4.30 när jag åkte till jobbet.
 
 
Burrrr!
 
Hoppla!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: