pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Midsommar!

Kategori: Allmänt

Då var midsommar över för den här gången och den har gått fort! Men det blev ingen dans runt stången för min del men med lite lagom firande så var det en trevlig dag.
 
Bland annat picknick på Lanthöjden!
Promenad på lanthöjden

Och på lördagen hängde några av mina sysslingar från Stockholm med på en vagnstur efter Åsa, inget de gör där uppe varje dag precis.
 
Och idag var det 90års kalas som gällde! Då min mormors syster nått upp till denna höga ålder så det var god mat och jordgubbstårta de bjöds på.
 
 
 
 
Har även mjökat fredag och söndag morgon så en sovmorgon igår, lördag fick jag men eftersom jag är så "smart" hade jag inte stängt av mitt alarm så jag vaknade ändå klarvaken kl 5 :-) men jag fick ju chansen att somna om.
 
Hoppla!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: