pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Yippie!

Kategori: Allmänt

Oj vilken vecka det har varit, förra måndagen publicerade Equipage på sin hemsida sju stycken rim som de valt ut till finalister och ett utav dem var mitt! 
När man har chans att vinna ett par stövlar värda 4499kr så käns det rätt så overkligt att tänka sig äga ett par men ändå så hoppas man ju att få det. 
Och i veckan som gått har röstningen pågått och jag har varit lite smånervös sådär in i det sista.
Och idag var den stora dagen och detta publicerades på deras sida idag
 
 
 
Och om ni kollar in den ser ni att jag är en av de tre som vann ett par Mountain horse interceptor!!!! 
 
 
Jag är grymt glad och framförallt ett grymt stort TACK till er som hjälpt mig och röstat fram vinsten!!!!
 
 
Och jag som inte ens visste att jag kunde rimma! Så gott folk våga chansa det kan sluta väldigt väl:-)
 
Hoppla!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: