pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Vad glad jag skulle bli!

Kategori: Allmänt

Mitt rim som jag komponerat helt själv utan att jag trodde ha den minsta rimbegåvning vilket jag tydligen hade. Har gått vidare till final! Så jag är glad men den är tyvärr bara 3 som vinner utav 7 bidrag....

Så om ni tycker att jag är förtjänt av ett par nya ridstövlar gå gärna in här och lägg en röst:-) Om ni tycker det är bra rim förstås ;-)

http://equipage.se/index.php?option=com_k2&view=item&id=1888%3Asju-ska-bli-tre&Itemid=145
 
 
Bidrag nr 5)  Elin Kängström
"Något med stil och elegans

som matchar din och hästens glans!
Vet du redan nu vad det kan vara? 
Kanske något som finns i Skara? 
På tävling du dessa kommer vilja bära
jag lovar dig att de kommer att bli populära.
Har du Mountain Horse Interceptor på din fot 
kommer du bli hästens bästa pilot!"
 

Hoppla!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: