pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Göteborg!

Kategori: Allmänt

I lördags var det en heldag i Göteborg för mig och även Mikael och Rebecka var med. Först hela dagen på My Dog och sen på kvällen Disney on Ice isshow.
 
Dagen började med att min förkylning hade brytit ut ordentligt under natten så med lite piller och mycket snytpapper så överlevde jag dagen som planerat :-)
 
Det första vi kikade på var Freestyle SM och jösses vilka duktiga ekipage det var men samtidigt så enormt mycket träning bakom det. Och likaså hundteater hundarna som charmade publiken med sina trix.
 
Sen blev det ett par rundor på mässområdet där jag var med ovch tävlade om en start på Hundlöpet men jag vann ingen:-( men så fort jag blir frisk igen och kan testspringa lite så ska jag bestämma mig om vi ska vara med eller inte.
 
Och även Året Hund 2012 var där för att hämta sitt pris och det var detta året en svart storpudel, Aleph American Idol kallad Simon. Och när vi var klara på My Dog för dagen och skulle gå ut gick förbi ett par tjejer som hade en pudel på en bänk i sin monter för någon hundmat. Så jag gick fram för att titta närmare och det var Simon!, hur mysig som helst och helt full med glitter i pälsen.
 
Mitt foto här över och här under ett lånat foto
 
 
Så stilg så:-)
 
Sen åt vi pizza och laddade om inför isshowen och de var lika duktiga som vanligt skriskoåkarna.
 
 
Och temat för i år var högtider så disneyfigurerna firade halloween, alla hjärtans dag och jul med mera.
Och sen när den dagen var slut var vi nog rätt trötta allihop men skoj var det allt!
 
 
Hoppla!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: