pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

God fortsättning 2013

Kategori: Allmänt

Ni får ha en bra fortsättning på 2013! Och hoppas ni firade nyår på något trevligt vis. Själv tog jag tåget till Borås igår och firade in det nya året i Bollebygd bland trevligt folk och god mat!
Och i Bollebygd och Borås regnade det hela dagen och natten! Så där finns numera varken snö eller is kvar tillskillnad från här hemma. Fast snö vill jag gärna ha så jag kan ta en sväng med släden men isen den kan kvitta!
 
 
Kommer inte ihåg om jag visat denna bild förr men i så fall kommer den igen och så får ni bortse från att det står God Jul i hörnet.
 
Och idag kom jag hem igen och eftersom jag inte har tålamod och inte göra något vettigt med kroppen på en hel dag så gav jag mig ut och red nu ikväll. ( Hundarna hade Rebecka redan vart ute med) Och eftersom jag även fick en försenad julklapp utan Mikael så ville jag även testa min nya superpannlampa.
 
 
Foto utan blixt på dagens ridtur, fast tänk om lampan skulle lägga av när man är mitt ute i mörkaste skogen.....Ja då får man lita på att hästen hittar hem på stigarna:-)
 
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: