pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Julen förbi!

Kategori: Allmänt

Då var julen över för detta år och tänk att jag måste ha varit snäll för jag fick flera bra och fina och roliga julklappar. Och de var saker jag inte alls väntat mig men blev mycket glad över eftersom de var väldigt bra saker.
Ja tänker inte skriva allt men bland annat en värmefilt, askdammsugare, biopresentkort ihop med Micke, 8-pack med pastafärg att ha när jag bakar roliga kakor för att få fram bättre färger än vad man får med karamellfärg och en trisslott som jag faktiskt vann hela 60kr på!
 
Sen bara för att jag kunde så var jag tvungen att ta ett juligt foto på mina pojkar på självaste julafton. Men jag kan tillägga att han till höger med skägget var väldigt billig tidigare idag då han hittade något äckligt lerliknande stinkande gojjs och rullade in hela täcket som han hade på sig, som tur i oturen var. Plus öron och hals i gojjan och de stank något så in i...... Tur att de finns dusch!
Foto: GOD JUL!!!!
 
Julen började hemma hos föräldrarna ihop med mammas lilla släkt och sen åkte jag och hundarna vidare till Mickes föräldrar för ännu lite julfirande och stannade där till på onsdagen då vi bjöds på kalkon!. Sen sov vi en natt i Borås innan vi åkte hem på torsdagen eftersom jag skulle upp och jobba på fredagen igen och var inne i Knalleland och kikade lite på rean men de enda jag köpte var en reflexgrimma till Moa på MyOne för halva priset. Eftersom hon på något sett lyckas komma bort ute i hagen ibland och kommer inte när man ropar. Men nu är det bara att lysa med pannlampan så ser man henne förhoppningsvis lite fortare.
 
Funderar även på en ny mobil och kollade lite på de men jag får lite lätt panik över att alla nya mobiler ska vara så SJUKT stora. Jag vill ha en liten smidig som får plats i min ficka. Samtidigt som den ska uppfylla lite enkla grejer som att ha en bra kamera och relativt snabb och tålig. Men en sådan mobil verkar inte finnas i dagsläget tyvärr.
 
Men nu är jag äntligen ledig ända fram till 7 januari då jag börjar jobba igen. Så denna veckan ska nyår firas med goda vänner och ett besök hos farmor är inplanerat sen får jag se lite vad de blir.
 
Hoppla!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: