pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

provar Loka med choklad!

Kategori: Allmänt

När jag handlade idag sprang jag på de nya Loka smakerna. Så konstgjorda de bara kan bli misstänker jag men jag har precis öppnat Loka chocolate shake och har en strawberry ice cream i kylen. Lite mysko smaker på kolsyrat vatten men chokladen luktar och smakar choklad hur konstigt det än låter. Och den var varken äcklig eller jättegod utan drickbar helt enkelt.
Så hur strawberryn smakar det återstår att se. Sen ska det även finnas en som smakar/heter Lemon Pie men den såg inte jag i "min" affär.
 
 
Hoppla!

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Jag testade "strawberry icecream" här om dagen, jag vet inte heller om jag gillade den eller inte. Tror att jag gillade den... Hahahahah
    Jätte knepig dryck, vatten fast smakar verkligen som jordgubbsglass. :P

    2013-04-12 | 21:02:12
    Bloggadress: http://sofiastotto.bloggplatsen.se
  • matilda säger:

    hej! vad fin blogg du har! Vi har VECKANS BLOGG på våran blogg, skulle vara roligt om du var med! :) Kram TF

    2013-04-16 | 18:42:33
    Bloggadress: http://teamfour.blogg.se

Kommentera inlägget här: