pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

KM x 3

Kategori: Allmänt

Nu är vi anmälda till DM och Skbffs KM i Bruksridning nästa helg jag och Åsa. Och genomför vi det har jag genomfört alla tre Skaraborgsfjordhäst KM i dressyr, hoppning och bruksridning med samma häst. Så nu har vi börjat träna men det där med att backa vinkel och vända i liten ruta UTAN att riva markeringskonerna har vi lite problem med.  Eftersom Åsa har noll respekt när det gäller att gå över grejer som är både bra och dåligt. Men för att skryta lite så har ju jag och Moa vunnit bruksridnings KM ihop ett år, de var tider de :-) Så Åsa har lite krav på sig ifrån min sida men jag vet att mycket hänger på piloten där upp med men vi ska göra så gott vi kan.
 
 
Bild från Km i hoppning som vi kom 3a i.
 
Hoppla!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: