pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Ullared mm.

Kategori: Allmänt

Ja nu är jag tillbaka jag har haft enormt stora problem med internetuppkopplingen här hemma. Men peppar peppar ta i trä just nu fungerar det. Ringde till Tele2s kundsupport idag och fick hjälp men sen starta jag det nu i kväll och de va lika dumt igen. Det vill inte koppla upp men fick igång det ännu engång så nu hoppas jag de sköter sig.


I lördags blev det som planerat en tur till Ullared och GeKås och det var lagom mycket folk där. Det gick att komma fram utan att behöva klättra över någon för det mesta....Sen finns det ju alltid vissa exemplar utav människor som tror att de kan parkera vart som helst och börja plocka om i sin vagn. Eller stå och ha familjeråd MITT I en rad. Ska man fixa med något så får man väl ändå ställa sig lite åt sidan så annat folk får möjlighet att komma förbi.

Och jag shoppade rätt lugnt blev blandade saker och konstigt nog inte alls mycket hästsaker denna gång. Bara 4par Catago boots. Det var väldigt bra pris på dem och boots är Åsa flitig användare av.

Och på söndagen tog Micke med mig till en av alla fina sjöar i Borås och så gick vi två varv runt den. Och det var vi inte ensamma om precis det kryllade av folk där! Men eftersom både vädret var riktigt fint och även gångvägen runt sjön så var det ju inte så konstigt.

Blev även en sväng till Knalleland och jag gick i på My One och för en gång skull hittade jag något att köpa vilket jag annars sällan gör men det är alltid skoj att gå och titta. Men ett mörkbrunt Jacson pannband med en rad röda stenar till Åses träns blev det. Inte det snyggaste men de var på rea för 27kr och Åse va i behov av ett i storlek full då tränset är storlek cob och passar bra förutom pannbandet som är någon kort. Och det var i precis samma brun så det blev ändå riktigt bra.

Och väl hemma på söndagen skulle jag starta datorn och surfa lite men det gick inte och först idag nu då så fick jag det att fungera. Mycket frustrerande!


Snart kommer det ett blogginlägg till om dagens händelse. Då jag och Moa fick markkänning!

Hoppla!




 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: