pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Onsdag och snart helg!

Kategori: Allmänt

Jobbarkompisen är sjuk så idag hade jag tredje vikarien för veckan men som skönt är får jag samma person som idag med mig imorgon igen.
Igår fick hästarna kalasa på min föredetta utegran. Syns det vem jag ridit precis innan?? Åse som självklart rullade sig direkt när hon kom ut igen.

Och idag var Fia med mig och red Åsa när jag red Åse och när ja kom hem tog jag en "långsväng" med hundarna. Egentligen inte alls långt men de fick vara ute länge och springa mycket på ett stort gärde, något som Caktus älskar. 
Så det blir nästan som en långpromenad om inte mer ansträngande för Caktus i alla fall Elliott däremot går runt och luktar och Casper håller sig bredvid mig. Och så fann de allihop de delikata godiset harbajs!! Precis lagom stora och tydligen väldigt goda.
Lite suddigt kort men här äts det harbajs i fulla lass. Och dem ska jag ha i sängen.......
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: