pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Oj oj oj

Kategori: Allmänt

Som vanligt springer dagarna iväg speciellt när vädret är så fint så det har till och med blivit så att datorn inte ens startas upp var dag.

Som igår då jobbade jag och sen var jag hemma en stund och rastade hundarna, värmde lite mat. Och så träffades jag och Sara kl 15 i stallet och kl 18 gick jag hemåt igen.
Och då hade vi ridit, ridtur 1: Sara- Viggen Jag- Schasen
ridtur 2 Sara- Åse Jag- Åsa
ridtur 3 Sara- Flora Jag- Moa.

Sen var det hundarnas tur igen, men när det är så skönt väder som det varit både igår och idag så vill jag bara vara ute så är det. Annars finns det risk att jag börjar klättra på väggarna;-)

Och denna dagen har jag tyvärr inte hunnit rida utan den har sett ut så här i korthet, kl 5 upp och hoppa! jobba, 15.30 hemma igen. Liten sväng med hundarna, ladugården och rykta kor, kl 18 i stallet och fodrade hästar, hundpromenix och sen duscha äta och nu sitter jag här!

Ja det var mitt liv......ne så illa är det inte jag trivs med att ha saker att göra hela tiden men ogillar dock när jag inte alls hinner/orkar ta tag i allt jag egentligen vill.

Men i morgon är det fredag och jag börjar jobba kl 5 :-( men jag slutar i alla fall tidigt och det är väldigt skönt!! Och sen kommer Micke :-)

Hoppla!





Kommentarer


Kommentera inlägget här: