pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

dvärgschnauzer <3

Kategori: Agility

Tyvärr är jag numera för gammal för att vara med i Sveriges hundungdom och fick nu för första gången betala in den "vanliga" medlemsavgiften på 425spänn mot tidigare 230spänn plus att jag då även fick tidningen hundsport på köpet. Men men det är inte mycket att göra något åt men det där med medlemsavgifter över lag är så dyrt! Och på något sett insåg jag idag när jag fixade med räkningarna att medlemsavgifterna för Hästklubben, Hundklubben och byns Byalag skulle betalas denna månad. Sen är jag även medlem i fjordhästföreningen och Skaraborgs Hästavelsförbund. Men de sistnämnda blev jag redan förra året genom att jag startade bruksridningen men det skulle gälla även detta år.


Men nu till sak kunde inte hålla mig i från att kolla in på Sveriges hundungdoms hemsida ändå och hittade då årets inbjudan till Doggycupen och vad ser jag??? :-)

Jo utav fem bilder som är med så är det bilder på tre olika dvärgschnauzrar från förra årets cup. Och högst upp i mitten är jag och Elliott med!!



Se hela inbjudan på denna länk http://shu.se/tavlingar/dpac/2012/DPAC2012flyer.pdf

Kan inta annat än att tycka att det är lite tufft både att vara med själv, ego som jag är....och även att den som valt ut bilderna tagit med flera bilder på dvärgschnauzer.

Hoppla!







Kommentarer

  • Camilla- Årets mest underskattade blogg säger:

    Sv: Trivs faktiskt bäst i att utföra stallsysslor i gummistövlar eller lätta skor, inte så säkert men skönt.

    2012-03-23 | 11:56:21
    Bloggadress: http://camillahastskotare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: