pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Tillbaka!!!

Kategori: Allmänt

Så nu var det ett tagsen jag skrev här för förra veckan var jag och Micke på semester till Rhodos!!! Och när jag kom hem så fungerade inte mitt internet som de skulle och de gör de inte fortfarande så vi får väl se hur de går med detta inlägg. Något är galet antingen vill de inte koppla upp eller så kopplar det ner hela tiden, så frustrerande och när de fungerar går de så sakta:-( Hoppar de inte igång till de normala så måste jag ringa Tele2 men ja har bara inte orkat.

Nog om det nu tillbaka till Rhodos! De va första gången jag var utanför norden så de var en spännande upplevelse. Men verkligen en kanonvecka med mycket sol och bad och lite utflykter på egen hand. Bara hotellet var värt 10poäng av 10 de låg jättefint och vi hade havsutsikt över medelhavet ifrån våran balkong och maten va super!!! Och eftersom vi hade all inclusive så ingick allt även lättare mat och dryck ute vid barerna på stranden eller vid hotellets pooler.

Men vi testade även på lokaltrafiken och tog buss till andra städer för att se lite utav ön. Och deras trafikregler är nog inte riktigt lika hårda som våra kom vi fram till. Är det rött ljus i en korsning tutar man, bromsar man lite lätt och kör lite lugnare genom korsningen bara. För stanna är ju överskattat;-) Men grekerna var allt trevligt folk. Och de fanns mestadels åsnor där meeeen vi råkade hitta ett ställe med hästar också, så jag och Micke red faktiskt en tur på de stället uppe i bergen och på stranden. Och vi fick även rida ner i vattnet en del bitar så att hästarna fick svalka av sig lite i värmen. 
 
Men de skriver jag inte mer om nu utan gör ett eget inlägg om de senare tänkte jag. Och tyvärr tyvärr fungerar de inte att ladda upp bilder för mig:-( Så det får jag också återkomma med.
 
Hoppla!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: