pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Semestern är här

Kategori: Allmänt

Jaha då har man gått på semester! De känns så skönt att slippa åka till Mariestad varje vardag på fyra veckor!
Idag har jag hunnit med en hel del först jobbat några timmar och ätit god hotellfrukost och sen när jag kom hem red jag Åsa och Åse varsin tur en nyskördad vall så de fick galoppera av sig lite.

Och efter det släpptes Åsa, Åse och Moa på nytt grönbete precis vid mitt hus. Så nu går tre nöjda gulingar här utanför i hagen. Och Flora och Lillen går kvar i sin med lite mindre gräs.


Utsikt ifrån mitt köksfönster tidigare idag.

Och i eftermiddag/kväll har jag mjölkat eftersom engilagekörningen är i full gång och nu i kväll blev de pizza.
Och nu ska jag ta mig i kragen och plantera lite Tagetes som mamma sått upp och sätta i mina blomlådor vid trappan.

Hoppla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: