pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Varberg

Kategori: Allmänt

I fredags så började jag jobba kl 5 och slutade klockan 8!!! Eftersom vi hade jobbat in alla trappor som vi har nu under sommaren eftersom flera ordinare ställen har semesterstängt.
Vilket innebar att jag hade hela dagen på mig innan jag skulle åka mot Borås kl 14.
Så jag han med att rida både Åsa och Åse och hundarna innan jag åkte.  Så det kändes väldigt bra och på kvällen i Borås gick vi på bio och såg Cockpit och den var en okej film.
 
Och lördagen tillbringandes i ett blåsigt Varberg med picknick bredvid vattnet men som synd var blåste det grymt mycket så någon badlust fick vi inte men det var trevligt ändå!
 
 
 
Hi hi som ni ser på mitt hår så blåste det e hel del!
 
 
Mickes söta galna katt Chilla som har en alldeles egen kattbädd att ligga i men väljer mer än gärna att lägga sig i en hård och trång skokartong:-)
 
Hoppla!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: