pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

sammandrag av min semester!

Kategori: Allmänt

Eftersom min bloggplats ser ut så här just nu så blir det inte längsta inlägget då platsen inte är den bekvämaste men bättre det än inget!
 
 
Har varit på Töreboda festivalen i tre dagar och sett en hel hög med kända artister.
Jag tog med Micke för ett premiärbesök i Karlsborg och gick fästningsturen som jag själv inte gjort på många år så det var skoj!
En tur till vardera Skövde och Mariestad har hunnit med och sen en hel del ridning och även kört Åsa ett par gånger.
Åse har tappat en sko igen! Så nu inväntar jag på att hovslagarkillen ska komma ut igen men han skulle höra av sig när han kunde komma förbi. Dumma leriga hagar som suger av skorna på henne!
 
Och i förmiddags var Mariestadstidningen ute i byn och gjorde ett repotage om Ekeskog så det ska bli mycket spännande att läsa i tidningen imorgon.
 
Och ikväll ska jag och Åsa testa på något nytt NH träning så det ska bli skoj!
 
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: