pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Repgrimma?

Kategori: Allmänt

De här är allt lite konstigt efter tre veckor med enormt stort krångel med min internetuppkoppling så fungerar det helt normalt idag! Peppar peppar ta i trä och så är det även fredagen den 13e.
 
Men eftersom de fungerar så blir det att jag passar på och slösurfa lite när jag ändå är inne och tar de lite lugnt för på förmiddagen har jag och Linnèa varit ute och gått med hundarna bland annat. Först var det sol sen kom en störtskur och vi blev dyblöta och så kom solen igen! Jag blir så trött på den här svenska sommaren.
 
Och nu har jag ju bara varit på ett träningstillfälle i nh men jag har ändå planerat för att köpa en egen repgrimma så att jag kan träna lite hemma. Och Hööks har en till bra pris som det troligtvis får bli
 
 
 
Men sen kollade jag lite på ebay och hittade den här snygga....ja vet jag är lite galen men jag gillar färg!
 
 
men turkost är ju oxå snyggt
 
 
Eller så finns ju alternativet att knyta sin egen:
 
 
Men vid närmare eftertanke så är det inget för mig så det får nog bli en lätt och smidigt köpt grimma på Hööks men det är alltid roligt att kolla runt lite nu när jag har ett fungerande internet.
 
 
Hoppla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: