pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

internet tack!

Kategori: Allmänt

Jag sitter just nu i stallet och bloggar!!!
Eftersom Tele2 är så enormt hjälpsamma! NOT!!
Som ni vet krånglar mitt internet sjukt mycket och gör det än efter snart tre veckor innan de fungerarde det normalt och jag var nöjd. Visst att de slog ifrån ibland men nu de senaste kommer jag inte ens ut på internet varje dag hemma varken i huset eller trädgården.
Så här om dagen hjälpte Micke mig och ringa Tele2 och hörde va de sysslade med? Och svaret blev ungefär vi kan inte hjälpa er för ni bor så på mastgränsen så vill du säga upp de nu så varsågod!
Det var ju ett ärligt svar i och för sig men varför har de fungerat förut då!

Så nu är jag i valet och kvalet hur jag ska göra, de fungerar konstigt nog i stallet!!! men hit kan jag ju inte gå varje gång jag vill surfa. Så antingen om jag ska byta till Telia som troligvis kan fungera lite bättre men inte garanterat och de är även dyrare per månad. Eller köpa en router med extra antenner för 1000lappen och hoppas på att de fungerar????
Vilket som hoppas jag kunna ta det på prövotid/öppetköp.


tänka tänka tänka!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: