pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Tradera?

Kategori: Allmänt

Jag får väl erkänna att jag inte är så snabb med saker inom teknikensvärld jämt men i helgen som var skaffade jag mig ett Traderakonto!
Har har budat på några grejer som jag kunnat tänka mig men sen har någon budat över och då har ja varit för snål för att fortsätta.
Men om ni minns så skrev ja om en sadelgjordstunnel till Åses sadelgjord som fästes med kardborre? Jag har i alla fall hittat ett företag på tradera som budar ut sådana.
Klicka för att stänga fönstret en sådan här.
Så nu är det bara hoppas på att oturen kunde vända så jag kunde vinna ett sådant bud till bra pris. Men det återstår att se....häromdagen vann någon en sån med ett bud på 12kr! Så tänk att ha den turen sen blir de ju frakt också men än då.
Hoppla!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: