pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

oturen fortsätter........

Kategori: Allmänt

Sist skrev jag om mitt kylskåp som först en glashylla gått sönder i och sen hela kyldelen (halva kyl, halva frys).

Och idag köpte jag ett nytt!! Som ja nu hoppas ska hålla ett bra tag framöver.

Och samtidigt lämnade jag in min kamera eftersom den visar objektivfel och stänger av sig så fort man startat den. Så nu är de bara hoppas på att de fixar den eller att jag kan få ut en ny då den inte ens var ett år gammal.

Och på vägen till Skövde tyckte jag att bilens bromsar kändes lite konstiga och de fick ja ännu mer bekräftat när jag kom hem och hade kopplat bort transporten får då fungerade de knappt alls!! otäckt! troligtvis ett bromsrör eller liknande som gått sönder.

Och inte nog med det när jag kopplade av transporten så lossade jag aldrig säkerhetesbromsvajern så den smällde självklart av. Dock inte så stort fel att laga men ännu en grej liksom.

Som tur är gäller min otur endast materiela ting men surt känns de.




Bara att hoppas på att de kan vända snart!

Hoppla!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Sv; Okej :/ Nä det är ju inge roligt...

    Tack så mycket <3

    2012-01-24 | 15:33:09
    Bloggadress: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här: