pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Långhelg!

Kategori: Häst (fjordhäst)

Det ska bli väldigt skönt med långhelg men jobba kommer jag att göra ändå men borta på gården hos familjen. Eftersom Moas räkning på kolikanfallet kom igår så har jag lite att jobba av kan man väl säga. Att ha ut veterinären på en söndag i en och halvtimme kostar 3500spänn för er som inte visste.-) Som hittat!

Men de viktigaste är ju att jag har Moa kvar i livet


   Moa (gammal bild)

Och när jag tänker på det den 16juni-12 har vi haft Moa i vår familj i 20år:-) Då hon är egen uppfödning.

Hoppla!

Kommentarer

  • Lina säger:

    Sv; okej.

    Roligt att du svarade på frågan :)

    2012-01-06 | 16:42:15
    Bloggadress: http://ryttarre.blogg.se/
  • Madde säger:

    Ja veterinärer är då verkligen inte billigt! Men vad gör man inte för sina små djur. Hade du ingen försäkring? Eller det kanske jag redan har frågat?:)

    2012-01-06 | 17:53:33
    Bloggadress: http://madduskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: