pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Kan vi inte hoppa över denna vecka?

Kategori: Allmänt

Känns lite så men ändå inte för det finns alltid något att göra hos mig men nästa vecka händer det roliga grejer.
En kväll ska jag träffa Ingrid och gå igenom lite hur preparatsök fungerar med Caktus. Det skulle ha varit en kurs för alla instruktörer på klubben egentligen men intresset var så dåligt så de blev ingen.
Men har haft kontakt med henne ändå så jag ska få testa på det och de ska bli spännade och man tränar visst med snus. Portionssnus! Så nu är frågan undra vilken sort som är bäst?? Jag kommer nog se helt vilsen ut när ja står där i affären och studerar snuset om vilket som ser bäst ut att köpa.
De andra roliga som händer nästa vecka är på fredagen då jag och Micke ska gå på Gina Tricot Grand Prix showen.
Då kommer de även sälja en Gina Tricot hästkollektion som endast sälj just under tävlingsdagarna och de ska bli spännade att kolla in de på riktigt finns en presentation av kläderna här: http://wordpress.ginatricotborasgrandprix.se/kollektion/
Här är några grejer jag skulle kunna tänka mig och jag hade obegränsat med pengar;-) för egentligen behöver jag inget utav de.
Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: