pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

gummistövlar <3 <3 <3

Kategori: Häst (fjordhäst)

Jag bara älskar gummistövlar skulle nog aldrig klara mig utan som idag när jag skulle hämta Åse i hagen så stod hon mitt i en av vattensamlingarna i hagen.



men ändå så söt:-)



Och ridturen gick bara bra red barbacka som vanligt numera då jag inväntar att hennes sadelgjordskav ska läka eller ja att pälsen ska växa ut då min fårskinnstunnel som ja använt tidigare krymt i tvätten. Skulle behöva få tag på en med kardborre som passar dressyrgjord, en sådan som ser ut som ett däckelunderlägg. Men det jag hittat har varit snordyra!

Sen red jag även med ponnyhackamore för andra gången då jag har lånat Fias och testar.  Och ja tycker att hon lyssnar riktigt bra på det och man får rida med ben och sitts på ett bra sett som Åse trivs med.


Hoppla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: