pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

2012

Kategori: Allmänt

Sista ridturen 2011





Och nu är det nya året här och det firades in det hos ett par vänner i Moholm med god mat. Jag och Micke stod för förrätten som blev en riktigt god räk och färskost-tårta. Och till huvudrätt bjöds de på en jättegod kycklinggryta med potatis i ugn. Och vi de här laget var man rätt så mätt men även efterrätten slank ner som var hallonpannakottapaj!

Nog om det idag kom mitt paket från Hööks då jag handlat på deras rea det blev 5st grimmor 24kr st som hittat! Då de går åt som smör i solsken hemma hos mig senast en gick sönder var Åses under julshowen. Det blev även en jacka till mig som inte kommer användas i stallet utan som en mer finjacka i kylan.
Denna:

bildkälla







Och idag kom äntligen min mössa som jag vann i tidningen Equipage och ja fick den lila som jag helst ville ha.



He he så jag bjuder på en bild på mig själv med mössan och så får ni se min magra julgran också!

Och lite onödigt vetande men jag har blivit vrålförkyld ögon och näsa rinner och jag pratar som en kråka.


Hoppla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: