pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Vem är jag?

Kategori: Allmänt

Jag kör en kopia av en vem är jag så ni får veta lite mer om mig för er som kanske inte vet.

VEM ÄR JAG??

Ålder: blir 26 i november

Bor: mellan sjöarna Värnern och Vättern

Utbildning: Livsmedel med inriktning bageri och konditori

Yrke: Städerska

Förebild: Kommer inte på någon.....

Dold talang: Kanske att jag går väldigt snabbt om det nu kan räknas som talang....

Det här gör jag en ledig dag:
Kan vara massa olika, tävla agility, tävla häst, rida, shoppa mm.

Drömresemål: Hmm har ju aldrig varit ut och rest i världen men Island kanske?

Styrka: Envis när det gäller saker jag har viljan för.

Svaghet: Lite kort stubin ibland....



Hoppla!




Kommentarer

  • maja & zoro säger:

    nice ;D lite som jag alltså.. men jag är inte så snabb ;D

    2012-02-16 | 19:55:41
    Bloggadress: http://majazoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här: