pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Äntligen!

Kategori: Allmänt

Wiiiihooo!!!! Jag har fått in en bild ifrån mobilen till datorn men det är tyvärr inte det smidigaste sättet men det får väl gå. Får väl erkänna att vissa nymodigheter inte riktigt är min grej :-)
 
 
 
 
Bilder tagna nu i eftermiddags på våran snömängd här hemma i Ekeskog. Vad jag har förstått så finns det betydligt mer snö på andra platser vilket jag tycker är grymt orättvist!
 
Så idag valde jag RIDA med bjällerkransen :-) det blev ju mysigt på sitt sätt men en Åsa framför en släde med bjällrorna hade känns mera rätt.
 
 
Har även hunnit med agilityuppvisning i Hova och julskyltningen i Mariestad men den var inte så mycket att ha enligt mig. Man alla tycker vi väl olika.
 
Och nu ikväll blir det fylld baconinlindad kycklig med klyftpotatis och sparris med mina goa pojkar.
 
Hoppla!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: