pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Go helg!

Kategori: Allmänt

Det var inte fel på modemet och 3 fungerade inte bättre än Tele2 så nu är jag i valet och kvalet, byta till Telia som har sämre avtal förhållade till pris men ev. fungerar bättre eller köpa en rauter med extra antenner??? Tål att tänkas på.
 
I fredags gjorde jag en grymt god tacopaj! Receptet hittar ni här: http://arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=22549 mem jag slängde även på purjolök och paprika. Mums!!! Så den är värd att testa bara så ni vet!
 
Och på lördagen åkte jag, Micke och hundarna och kollade på enduro VM som gick av stapeln några mil hemifrån mig.
 
En av dem som vågade hoppa över kanalen i Forsvik. De fick välja om de ville köra över grushögen och ner på "bron" eller ta fart upp på grushögen och hoppa!
 
Sen åkte vi vidare och tränade lite agility på klubben för på lördag är det dags för agilitytävling i Örebro med Caktus i klasserna agility 1 och hoppklass 3.
 
Och kvällen tillbringades med trevligt folk i Moholm, några drog vidare till Olstorp men inte jag och Micke.
 
Och denna dag började med ösregn! Men som skönt var klarnade vädret upp och vi tog cyklarna och kollade på Götakanalloppet, en kanottävling. Men det var inte så skoj men nu har jag sett hur det går till live i alla fall.
 
 
Innan starten 21KM fick man vänta in att passagerar båten Juno skulle passera.
 
Kanotister.
 
Hoppla!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: