pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Snart påsk!

Kategori: Allmänt

I morse när jag åkte iväg till jobbet visade bilens termometer 8minus! Jag tycker faktiskt de är lite småjobbigt när vädret inte kan bestämma sig för hur det ska vara. Men de är ju april och aprilväder är som det är.

Och idag efter jobbet handlade jag lite mat och fy vad folk det var i mataffären man kan ju tro att folk hamstar inför sämre tider bara för att påsken kommer. Men ja lovar världen går inte under bara för att påsken kommer, ja är helt säker!

Och när jag kom hem valde jag att prioritera hem och hundar före hästarna idag. Men alla hästar blev motionerade igår så de kändes rätt ok att göra så. Och så fick jag lite uppröjt och städat inne i huset och agilitytränat med Caktus ute i trädgården.

 Och lite påskris med fjädrar ute på trappan!

Och imorgon blir det sista jobbdagen på 10dagar! För de fyra dagarna efter påsk fram tills nästa helg har jag SEMESTER!!!!!

De ska bli så skönt så nu hoppas jag bara på att vädret är på min sida så at jag får en massa vettiga saker gjorda hemma.

Hoppla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: