pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

kanske dax att begrava sig....

Kategori: Allmänt

Nu har de blivit lite väl mycket för mig på en gång och inte är mycket av grejerna på min sida men allt löser sig säkert.

Först ska man skratta eller gråta? Far spräckte hästtransportens tak idag genom att köra under en viadukt som var för låg.............


Sen varför är allt så uppdelat? Får se hur myccket av detta jag kan vara med på men just nu ser de ut så här: Nu i helgen är de agilitytävling på hemmaklubben på lördag
nästa helg är de klubbdressyr på lördagen och jag är anmäld med Åsa LC:1 och LB:1.
Helgen därpå är hästmässan i Borås som jag gärna hade åkt på och sen är det agilitytävling i Kristinehamn med Caktus på söndagen.
Och helgen därpå är de nog ingenting!!!!

Men sen börjas det igen, den helgen tjejkväll hos en kompis lördagskväll och helgen därpå Km i dressyr på lördagen för både fjordhästföreningen och Töreboda hästklubb så de vill jag ju inte missa.
Sen lördagen därpå är det maskeradhoppning och det är ju också skoj!

Lördagskväll därpå är det skördefest hemma i byn alltid lika trevligt plus att ja fyller år på veckan så ja måste hinna fira mig lite också.

Och inte är det slut här för sen 19nov som vi är på nu är det bruksridningsKM för fjordhästföreningen i Skara men tävlingen är öppen för alla som vill vara med så passa på nu alla hästägare!!


Info hittar ni här och hur tävllingen går till här


Sen är det nog inget mer planerat som jag kommer på eller just de luciahelgen ska vi förhoppningsvis ha en fjordkadrilj på julshowen med 6st fjordingar!



Så om jag hade fått välja hade jag gärna haft några av aktiviteterna ihopslagna samma helg eller till och med samma dag. De gångerna jag har något på kvällen kunde de ju varit en tävling på dagen.

Hoppla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: