pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

nyheter för lakrits älskare!

Kategori: Allmänt

Jag kan verkligen inte låta bli att köpa när jag får syn på en godisnyhet i affärerna som här om dagen när jag var och handlade med mormor. Jag själv skulle BARA ha en ost till mig själv! Men ja kom hem med en Polly Rocks och en Turkisk peppar Vulcano. Jag hade inte sett någon av dem förut.

 bildkälla

Och den här tyckte jag som lakrits älskare var riktigt god! Lakrits påminde lite om svarta malin glassen ifrån Klings glass om ni har ätit den? Lemon smaka visserligen väldigt konstgjort men gott var det och den med choklad också. Så den kommer jag säkert köpa igen.


 bildkälla

Den var sådär visst de var goda men inte alls något speciellt, mjuka lakritsar med lite heta men inte alls så starka som man kan tro efter va de har märkt ut på dem. Men hade jag inte testat hade jag inte vetat.

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: