pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

tråkväder med hundträning och jobb!

Kategori: Allmänt

Ja nu har höstrusket börjat på allvar men igår hade jag och Linnéa med labradoren Jason bestämt oss för att träna lydnadsmoment . Så kl 15.30 mötes vi upp i ösregn!! med regnställ och regntäcke på Caktus. Tyckte att gamlingarna Casper och Elliott hade de bäst inne i värmen.



Och träningen då? Det gick sådär Caktus vägrade att ligga ner i de våta gräset och det blev några lekrejs då Tuss och Jason sprang som tokar! Så hästarna fick vila igår och även idag tyvärr.

Eftersom jag först jobbade vanligt och sen kvällsmjölkade jag så de blev bara till att fodra hästar och rasta hundarna efter de.

Och nu är det kväll och imorgon börjar ja jobba 5.30 så de är väl snart dags att sova!

Men om någon kunde ge mig några timmar till varje dygn skulle ja bli glad! :-)

Hoppla!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: