pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

En tjuv i huset eller kanske 2 eller 3??

Kategori: Hund

Ja nu har de hänt igen jag har blivit bestulen!!!

I lördags bakade jag och Micke lussekatter och några fick Micke med sig hem och några sparade jag inne i huset och resten hamnade ute i frysboxen.

Inget konstigt med de men jag hade en kvar idag inne utav de ofrysta liggandes på köksbordet i en påse. Och de hade den gjort sen igår så hela dagen när jag jobbat har de legat där.

Och i mitt hus är de väldigt viktigt att inte lämna något ätbart på bordet och absolut inte utdragna stolar! Men nu har de inte hänt något på länge så lussekatten fick helt enkelt ligga där. Men stolarna var indragna då de har blivit en vana!

Och nu ikväll när ja kom hem efter att ha varit ute och ridit såg ja något utspritt över köksgolvet.....hmm en plastpåse helt söndertrasad!

Och bordet saknade min LUSSEKATT så man kan ju bara spekulera i hur den har kunnat gå upp i rök utan hjälp;-)


Så rätt säkert har CAKTUS tagit sig upp på bordet eller på något sätt (stått på bakbenen) fått ner den på golvet
sen är de inte säkert att han fått tillåtelse att äta upp den. För vill Casper ha något som Caktus har så morrar han lite sen tar han det för Caktus. Och skulle Elliott fått tillgång till den så lär inte han ha delat med sig.

Så vem/vilka som har ätit upp den vet bara de tre små dogzen här i huset.


Hoppla!



Kommentarer

  • Lina säger:

    hej!

    Var gärna med i min mini tävling på bloggen.

    För att se hur det går till kolla på bloggen :)

    2011-11-30 | 10:24:20
    Bloggadress: http://ryttarre.blogg.se/
  • Lina säger:

    hihi gör det du! :)

    2011-11-30 | 20:14:32
    Bloggadress: http://ryttarre.blogg.se/
  • Monica säger:

    Hej.

    Du vet väl om att saffran är giftigt för hundar. Behövs bara några bullar för att de ska bli jättedåliga.

    Tur att det gick bra för dina vovvar.

    Kram

    2011-12-13 | 09:00:34

Kommentera inlägget här: