pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

27/3-11

Kategori: Allmänt

Ni har väl inte glömt att ställa om klockan va??? för i så fall är det dags att göra de nu.


Ja är inte i Vara med skaraborgs fjordhästförening idag:-( som jag skulle ha varit om ja vart frisk men nu är ja inte de så då är de bäst för allas skull att ja håller mig hemma. Så smittar jag ingen och förhoppningsvis blir frisk fortare. Jag har verkligen åkt på en ordentlig förkylning så typiskt men det är bara att gilla läget. 
De som blir mest drabbade är hundarna gick en liten sväng med dem igår eftermiddag och ja var helt slut efteråt och de fortfarande hur pigga som helst. 
Så det är tur att jag har en trädgård som de kan springa av sig lite i alla fall!

Och hästarna ja de får gå i hagen och aktivera sig själva tror att de är rätt så nöjda bara de får mat:-)


slänger in en gamal bild på Åsnerna:-)


Hoppla! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här: