pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Semla+hund+bil= Ingen bra idè

Kategori: Allmänt

Som rubriken låter jo jag har klantat mig kan man väl säga. Började med att jag hämtade upp pappa i T-boda eftersom han lämnat in en bil på verkstad där. Tog då med Elliott som lite resesällskap och eftersom jag skulle packa bilen inför dressyrträningen imorgon så hade jag ställt ur hundburarna så Elliott fick åka lös bak i bilen. Väl tillbaka igen så fick ja med mig en semla utav pappa att ta med och käka hemma. Åhh va gott tänkte ja för det är ju ändå semletider och då får man passa på.

Sen åkte jag vidare till stallet och packade in sadel mm och då blev det lite trångt för Elliott i bak så jag flyttade honom till passagerarsättet. (Baksätet var fullt av div. saker bla en hundfodersäck jag köpt tidigare idag) Och den ensamma semlan i sin kartong ställde jag då i förarsätet. Och så gick jag och fodrade hästarna i hagen.

Det tog inte lång tid men när jag kom tillbaka till bilen och kollade in såg jag ingen Elliott öppnade dörren och då kopplade det även att kartongen med semlan i också var borta! Och tittade längre in i bilen va ser jag då jo Elliott bakom passagerarsätet, asså på golvet i baksätet. Men huvudet nertryckt i min semlekartong och ja här är resultatet:

 

 

 

Så det blev ingen semla till mig idag men hundarna var desto gladare och ja man lär sig utav sina misstag;-)


Hoppla!

Kommentarer

  • Helena säger:

    :D Synd på en smarrig semla. Men kan tro att de andra hundarna tackade Elliott för hans initiativ... ;-)

    2011-03-11 | 18:19:19
    Bloggadress: http://mittlillazoo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: