pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Nu är jag nyfiken!!!!!!

Kategori: Allmänt

Va kan det vara?? Jag har fått ett papper ifrån Schenker där de står att jag har ett paket att hämta i från Modern Horse. Men jag har inte beställt något därifrån och så står det att ja ska betala 0kr. Så jag gick in och kikade på deras hemsida och de hade ju snygga grejer insåg ja.  

Så nu funderar ja va kan de vara egentligen, kan ja har varit med i någon tävling på Scandinavium lr på nätet tro? Det är inget jag kan minnas nu men ja tänker åka till Tidan på stört och hämta ut de hela. Vem vet ja kanske blir jättebesviken. Men förhoppningsvis inte eftersom de stå att de inte kostar något heller så kan de ju inte vara någon fara. Spännade värre!!!!


Återkommer när jag vet mer:-)

Hoppla! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: