pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

lägesrapport

Kategori: Allmänt

Känns som det går lite upp och ner med mitt bloggande just nu. Lusten har inte funnits riktigt men här kommer en liten lägesrapport iaf:-) Ny vecka med det nya schemat på jobbet det är nästan som förra men skiljer ändå lite så ja får väl se hur det går.

 

Men förutom jobbat idag så har ja låtit dogzen springa av sig riktigt ordentligt på ett gärde. Men får ju passa på och gå där det fortfarande är snö och fruset för att slippa få in en hel sandstrand i huset. Visst skulle väl inte en sandstrand sitta fel nu men inte inne i mitt hus snarare vid medelhavet:-)

 

Det har även blåst så in i den idag men ja tog mig även ut på en kort ridtur med Åse också kände att det fick räcka. Bättre att ha ridit en häst lite än ingen alls liksom.

 

Och för att hoppa mellan ämnena så har jag även beställt en klänning ifrån ellos nu ikväll som jag hoppas ska passa så jag kan ha på brorsans student 29april! Och eftersom det fortfarande kommer att vara april då så finns ju risken för att aprilvädret visar sin sämre sida. Men ja hoppas att de ska funka med klänning utan att frysa ihjäl.

 

 

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: