pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Jordgubb är ju gott:)

Kategori: Allmänt

Igår tog ja mig en sväng till näst närmsta mataffär, eftersom den närmsta är lite väl dyr och inte har så stort sortiment. Och där kom ja på mig själv undra om ja tycker varor men jordgubbssmak är gott. Jag tänkte inte på förrän jag kom hem och packade upp men ja hade köpt mig en Proviva med jordgubbssmak, sen köpte ja mig en förpackning kräm med jordgubbsmak och en yoghurt med smak av jordgubb och smultron. Dessa produkter finns ju i många andra smaker också men man väljer ju den smak man känner för mest och då blev de visst jordgubb. 

Kändes som ett lite ovärt inlägg men läser ni detta har ni antagligen redan läst de så då är det inget att göra något åt. Men visst blir man sugen på svenska nyplockade jordgubbar när man ser denna bild!





















Hoppla!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: