pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Yihooo vi gick vidare! och vilka priser.......

Kategori: Agility

Ja ibland så kan Elliott och så hade vi väl lite tur också så vi kom 3a!!! Sista kvalplatsen eftersom 3st i varje klass kvalade vidare till den stora finalen i Göteborg den 20augusti.
Eftersom Doggy sponsrar hela tävlingen så är priserna just hundmat så igår fick massa saker med oss hem; hundgodispåsar ca 10st (man fick typ ta så många man ville för de hade massor), Doggy proffessional EXTRA 2kg, Doggy proffessional EXTRA AKTIV 12kg 2st säckar!!!!! (egentligen vann vi en säck men vi var lite sega iväg och då frågade en funktionär om ja ville ha en säck till av de fodret för de hade en säck över Hur schysst som helst:-)) Och så fick ja en T-shirt som de stod Doggy Professional Agility Cup 2011 på. Så va ska man säga priserna var ju kanonbra!




Och inte nog med de i kvalbiljetten till stora finalen som kommer att vara ihop med Kulturkalset mitt i Trägår`n i Göteborg så ingår. Hotellövernattning fre-lör, Liseberg fre kväll med middag där inne, även nån som kollar till hunden när vi roar oss finns, lördag tävlingen och lunch på Max hamburgerestaurang. Så hur det än går så har man ju på ett sätt redan vunnit allt de här!!!
JA Jag är GLAD över min lille 10åriga schnauzer ELLIOTT för utan honom hade de ju inte blivit något.
Hoppla!

Kommentarer

  • Marie säger:

    Stort grattis!

    2011-07-16 | 21:56:35
    Bloggadress: http://stall.brannebo.blogg.se/
  • Helena säger:

    Ett stort GRATTIS!!!

    Jag har inte varit här på väldigt länge, pga annat har upptagit min tid, men nu har jag läst ikapp. Ville bara säga det, så du inte tror att jag har inte slutat läsa. :)

    Ha så kul i Göteborg!

    2011-07-16 | 23:25:09

Kommentera inlägget här: