pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

ovettigt kanske??

Kategori: Allmänt

Första natten på ett par dagar som jag har sovit hela natten, jag brukar aldrig ha några problem med att sova men har haft de nu när jag varit sjuk. Men antagligen började pillrena ja fick utskrivna mot halsflussen hjälpa lite fast att de inte känns på halsen för den gör fortfarande lika ont:-(

Sen är de en sak ja inte förstår varför gör de dessa piller så STORA de är dubbelt så stora som en alvedontablett och de ska man tvinga sig att svällja när man redan har ont i halsen, hallå eller kunde de inte fått in samma mängd med innehåll i en lite mindre tablett?

Så mycket vettigare saker hade ja inte att skriva just nu, hästarna går i sin hage hundarna är väl lite lagom uttråkade men ändå väldigt anpassningsbara som ja skrev igår.
Och ja ska börja packa eftersom jag och Elliott ska bli stadsbor ett par dagar:-) de ni lantisar inne i stan bäst ni passar er alla Boråsare;-)

Och på fredag då hoppas jag att Elliott visar sin bästa sida för de står fina priser på spel 1-3 i varrje stolek vinner foderpriser för 300kr plus kvalbiljett vidare till riksfinalen. Riksfinalen även den är i Göteborg men då ingår hotellövernattning, Liseberg och undertiden man är på Liseberg får man hundrastning.

Och förstapriset i stora riksfinalen sen är en heldags träning för en jätteduktig agilityperson:-)

Så ja drömma kan man ju alltid men ja är fortfarande lite besviken på Caktus tänk om han också hade gått vidare va skoj de hade varit lite mer match och tävla med honom än 10åriga Elliott. Men Ellliott kan om han vill de vill bara till att hitta viljan:-)

Hoppla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: