pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

helgen:-)

Kategori: Allmänt

I fredags var Lin här och red en sväng först tog vi Åsa och Åse och efter det en barabcka tur på Moa och Flora.
Lyckades fånga Lin och Åse på en galoppbild med flugridtäcket jag köpte på Ullared för 99kr!! De kallar jag fynd för de är verkligen kanonbra.



lägg märke till galoppens rytm endast en hov i marken!!

Och igår lördag börja jag känna mig föryld:-( helt värdelöst mitt i sommaren men ja och hundarna hängde med Rickard på en tur med båten. Lite lagom anstängade sådär vi passade även på at fiska men de blev ingen napp.
Och på kvällen red ja och Fia en sväng på Åsa och Åse och tog även en promenix med Flora och Lillen.

Vi möte passagerarbåten Sandön



Hundarna i båten



mitt snygga fiskespö också inköpt på Ullared



Hoppla!

Kommentarer

  • Micke säger:

    Synd att ni inte hittade något bra fiskeställe, roligare om man får napp :) Blev du brun då?

    2011-07-10 | 12:58:44

Kommentera inlägget här: