pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Pulkaåkning

Kategori: Allmänt

Började dagen med att måla ett lager till med den vita färgen inne på toan. På förmiddagen åkte jag med Mamma och syster till Moskogen för att åka pulka. Och oj va de gick de luriga var att styra pulkan så man inte krockade med någon annan pulkaåkare. Hade tänkt att lägga ut några bilder ifrån pulkaåkandet men ja vet inte va de är för fel för datorn svarar bara att de inte finns några bilder att hämta…..hallå lr jag har visst tagit nya bilder med min mobil sånt gör mig lite sur:-(

Sen blev det en omgång till med penseln så nu är snart målningen så gott som klar. Måste bara köpa en burk med färg som har lite högre glans. Insåg nu när jag fått de vitt att de inte skulle skada att ha lite glansigare ytor liksom, använder matt färg nu. Men de duger ju till taket och som grundmålning på väggarna och fönstret. Men tror att de blir lite bättre med högre glans på väggar och fönstret helt enkelt. Sen måste jag fortsätta filura på hur jag ska inreda de är ju alltid roligt med förnyelse. Men en sak är säkert de kan inte bli värre en de varit iaf så hur de än blir blir de bättre:-)

 Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: