pudelz

Min vardag, agility och fjordhästar

Ponnyakuten

Kategori: Allmänt

Ingen ridning idag heller och de skyller jag på vädret idag med. Eftersom isen ligger kvar plus att de kommit några cm snö i natt. Så nu är det svinhalt ute det är till och med svårt att veta vart man ska ta vägen när man ska ut med hundarna. Men idag blev det en tur förbi mormor och där blev jag bjuden på fika 4sorters hembakade kakor och after egiht så det var de ju inget fel på om man säger så.

Och nu ska jag ta och titta på ponnyakuten på svt play, tack Madde för tipset. Det börjar ju på tv den 16jan men som det även var förra säsongen så kan man kolla på det en vecka i förväg. Och jag tycker de är ett mkt trevligt program att titta på kanske kan man få något bra hästtips? För Tobbe är verkligen kanon såg ju honom live i på hästmässan i Borås i höstas och där sa han mkt kloka saker.




Bilder på som jag tog under hästmässan i Borås, Tobbe med sin fina häst som jag inte kommer ihåg namnet på just nu;-)

 

Hoppla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: